Första inlägget...

Yes! Efter mycket om och men (eller snarare shit! och helvete!) så har vi äntligen fått den här lilla bloggen i ordning, dvs designen och det där. Liiite till har vi kvar att göra men det kommer! Imorrn är det första ridpasset sedan sommarbetet och SOOOM vi har längtat! Längtar efter att få träffa min lilla (knubbiga) bebis Mon Ami! ;)

Vi ska ta lite bilder imorrn till headern också, så man får nåt fint att titta på när man går in på bloggen höhö

Nu ska jag nog sova. Ska möta upp Evelynne imorrn och så drar vi till stallet någon gång på eftermiddagen efter att hon har slutat skolan. Då ska jag bland annat proppa i mitt och mammas skåp med alla grejer som ska bo där, trevligt!

Aja, puss o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0