Kranke kinder

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte skrivit så mycket de senaste dagarna men jag har inte mått så bra. Förkyld tror jag. Rid som vanligt i tisdags! Tråkigt att vi bara får skritta än så länge, tycker jag, men alltid härligt att vara i stallet! Fick rida på Wille heter han, en väldigt snäll häst som jag aldrig ridit förut. Han ar dock konstant orolig och ostadig på tygeln, gäller verkligen att man har ett stadigt stöd hela tiden. Han var riktigt stel i ena sidan så jag fick försöka jobba honom rund och mjuk med hjälp av skänkelvikningar, öppna och slutor samt förflyttningar hit och dit. Kul att rida på honom som är lite mer utav en utmaning kan man säga... Men vi får se vart det leder. Nu ska jag ta och krya på mig lite! Kram

Wille ponken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0