Lite fakta

Hej bloggen! Idag tänkte jag berätta lite om mig själv hade jag tänkt! Kommer säkert komma på massa saker som jag inte berättat sen men då berättar jag det då. 
Som sagt så heter jag Evelynne Geiger och går på Blackebergsgymnasium. Mitt ridintresse statrade när min mamma, som även hon rider, tog med mig till stallet, på Ekerö. Hon höll på och rida en nordsvensk häst där som ingen red. Han var hur snäll som helst vilket gjorde att jag också fick chansen att rida. Ibland brukade vi rida tillsammans samtidigt. Galoppera på fälten yeah you name it. Red där i kanske 3 år? Sedan blev det byte av stall. Mamma började rida en annan häst hos en gammal kompis. Red då där ett tag och sedan blev det ridläger första gången 2008 då jag var på ett ställe på Ekerö som heter Karlshem. Sedan började jag på ridskola med alla grunder i bagaget. Red i en grupp där i kanske ett år skulle jag tro. Sedan började jag i den grupp som jag rider i nu. Varje sommar sedan 2010 jag har jag varit på ridläger på ett ställe i Skövde som jag verkligen älskar storm trivs med personal och lägerdeltagare! Jag kan berätta lite mer om ridlägret i sommras som skillde sig mycket från de andra. Juste jag sa aldrig det men i sommras köpte jag och min mamma en 3-åring som vi ska rida in nu i höst! Super kul tycker jag! Han heter Braveheart och ska bli en hopp häst. Han är just nu ungefär 176 cm i manken skulle jag tro men kommer nog växa någon centimeter till. Jag berättar mer när det dyker upp... Hoppas ni fått en litenn inblick på vem jag är! Kram
En bild på söta lilla Pjotter(ganska stora) som jag red en hel del förut från ridskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0