Min dag

Jamen tjenare tjenare. Idag har det varit full rulle; mamma väckte mig vid åtta (!) eftersom det är skola imorrn så att jag inte ska dö när jag ska gå upp då. :) Sen så har vi åkt till Ikea, Bauhaus och Byggmax bl.a. för att handla grejer till vår lägenhet, typ småsaker som behövdes. Så vi åkte runt och så. Sen åkte vi hem och åt lite och sen packade jag mina grejer som skulle till pappa till nästa vecka och så skulle jag lämna tillbaka en film som jag och en kompis såg. Men först skulle vi till stallet för det var möte med tävlingsgruppen (som mamma är med i). Dock stängde stallet samtidigt så där kunde jag inte va. Och nu är jag hääär, har ätit kvällsmat och diskat (yeea cred till mig) och nu softar jag. Tihi!

Imorrn är det skola, ååh herregud hej ångest. Ska träffa Ellen efter skolan iaf så det är väl höjdpunkten på dagen antar jag haha :P Sen på tisdag är det ridning och då äre på med ridstövlarna för vi ska rida lite mer på riktigt nu, i trav iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0