Nr.2

Väl framme i stallet kollar jag som vanligt vem jag ska rida och ser till min förvåning att jag ska rida på "Gulding". En liten gul/guldig ponny som jag enbart hoppat en gång när han va ganska ny. Jag som sett fram emot och sitta upp på lilla Vetra. Men icke sa nicke. Hon hade lite tidigre på eftermiddagen fastnat i spiltan! Hennes spillt vägg hade varit lör och när hon sprakade mot den hade hon fastnat med benet mellan och sträckt sig ordentligt. Det var ju så klart det högra benet som hon har haft mycket problem med. Så jag får väl ge upp mitt hopp om att rida henne. Min ridlärare sa att jag kanske skulle sattsa på någon utav de nya stora hästarna, Glenn haha. Men ja, vi får se vad det blir. Härligt var det iallafall att vara tillbaka i stallet igen och träffa alla vänner som man har saknat under sommaren.

Foton på lilla gulding som jag red idag!Jag vet att bilderna är sjukt fula men hade inget bättre. Planen var att jag och Julia skulle fota varandra idag men det blev bara en uteritt i skritt så det var inte så mycket att fotografera.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0