Sommarens shopping - Del 2

När jag var med Evelynne tidigare denna sommar så fick jag höra av mamma att det var 50% rea på ALLT i Guro Ridshop i Kungsängen - bara den dagen till en viss tid! Jag och Evelynne blev förstås tokiga och drog dit så fort vi kunde för vi hade bara en och en halv timme på oss eller något, stressigt värre haha!

Väl där inne vare ju rena himmelriket såklart och jag hittade min älskade ridbyxor som jag hade trånat efter sedan jag såg modellen - ett par mullvads-/nougatfärgade Pikeur Lucinda! "OMG, jag ska bara ha dom" var ju tanken hos mig och som om det vore ett mirakel sa mamma att jag kunde få dom! Haha, gud vad glad jag var den dagen, hade på mig dom sen hemma hos Evelynne tihi :D





Det är knappast konstigt att jag fullkomligt ÄLSKAR DOM!! Den låga midjan, färgen, det elastiska tyget längst ner och "the side stripes" med loggan - to die for! Vad jag ska rida fint i dom nu alltså! :D

/Julia


Kommentarer
Postat av: carolina - tinkas.blogg.se

snygga byxor. jag har med trånat efter dessa lövly byxor men vill ha lite brunare nyans. såg att dina va lite mörkare vilket tilltallade mig. du minns mjligtvis inte vad färgen heter samt koden`?

2012-07-03 @ 07:35:37
URL: http://tinkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0