Sommarens shopping - Del 3 (lite efter)

På väg hem från Skåne i somras så tvingade jag pappa att titta förbi Börjes i Tingsryd. ;)
Där finns det ju märkeskläder som Pikeur och Kingsland i mängder men även budgetutrustning och -kläder. Det jag passade på att köpa där var ett par beigea ridbyxor som jag hade velat ha ett tag haha. Och dessa fick jag med mig hem för endast 200 spänn! Kvaliteten kommer säkert därtill, har inte ridit med dem än, men det räknar jag ju med. Om man har flera par ridbyxor så gör det ju inget om ett eller två par är av lite sämre kvalitet då man varierar ofta. Right? ;)



Inte hur bekväma som helst men vill man vara fin får man nog lida lite pin. :P Får rida in dom lite, I guess. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0