Tisdagens ridpass

Igår var det ridning och jag skulle as usual rida Mon Ami. Men usch, det gick inge bra. Att jobba henne henne mjuk, lösgjord och avslappnad har jag svårt för i enbart skritt. Traven funkar bäst. Menmen, det blev lite dragkamp vissa stunder men när jag blev frustrerad släppte jag bara ut på tyglarna och skrittade alltså bara på lång tygelnför att inte förvärra situationen för oss båda. Stel och lite loj var hon också, men det får man ju förvänta sig av de flesta nu när de har kommit hem från ett åtta veckor långt sommarbete! Aja, bara att ta nya tag nästa vecka då det är lite trav som vankas, yää!!!! Nu ska jag sova, godernatter! (Bloggar från iphonen så kan inte lägga in bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0