Trött tjej

Hej bloggen! Jag kan ju börja säga att igår sov min komips Emma hos mig. Vi hade mys vilket ledde till att vi somnade runt 2. Vaknade typ 12 och var sjukt seg! Kände bara att jag typ inte pallade nått. Men vi pallade oss iallafall till stallet. Emma fick leka lite fotograf och fotade mig och mamma när vi höll på och tränade Bravie. Gick iallafall bra. Han var lite okoncentrerad då och då men summa kademumma gick det super. Vi började med att tömköra honom. Då man tränar honom på tygeltagen. Start, stopp, höger och vänster. Duktig polle. Sedan hängde jag på han, då tränar man att han skaa bli van vid att någon hoppar upp på honom och vid att ha en tygnd på sig. Sedan tar man några steg då han får parera lite för att hålla occh träna balansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0