Första ridningen

Vid tre kom jag och Evelynne till stallet och jag checkade in de nya hästarna och det allmänna intrycket var väl helt ok! Nu är de lite tjocka efter sommaren men annars såg de som sagt helt okej ut. 3 fuxar haha. Iallafall så var Mon Ami sååå söt och solblekt! Hon "brummade" lite när jag kom till hennes box - gullet! Jag ryktade henne och chillade sedan runt i stallet, gjorde i ordning Stora till Åsa, smörjde Mon Amis träns osv.

Vi skrittade som sagt ut i skogen. Det var ju inte actionladdat direkt men lite småmysigt sådär. Barbacka också, första gången på Mon Ami haha men det gick ju som smort! Längtar tills vi får rida "på riktigt" igen och se om man "bitar har fallit på plats" efter sommaren.


Snygging på Gömmargården i juni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0