Åka pendeltåååg

Idag har jag varit i skolan, slutade egentligen kvart i fem vilket gjorde att morgon var svin trisst då man insåg att det var ungefär sex timmar kvar tills man skulle få gå hem. Men så runt ett ser i att våran engelska var inställd och då skulle vi ha en och en halv timmes hålltimme till matten. Snäll matte lärare som man har och låter och slippa matten(och ja det är Blackeberg) fick dock ett häfte med tal som vi skulle räkna i lite hemma. Tog pendeln till mamma och hon hämtade mig på stationen och vi åkte till Bravie. Jag fick mocka och hämta honom i hagen. Tog in honom i stallet en stund och borstade av honom. Mamma klippte hans man...resultatet blev väl inte as bra :/ Kan se om jag kan ta en bild på den i morgon. Sedan gick vi en sväng i skogen vilket är bra för hans kordination. Men han var riktigt duktig på att lyffa på hovarna. Imorgon har jag studiedag så ska väl plugga mest och sen dra tillbaka till stallet.
Lite cool så där på väg ner till hagen
En del av stallet
/Evelynne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0