En lista

Här är en sån här lista man kan göra om man inte orka komma på vad man ska skriva, tihi. Men eftersom det är en hästblogg så kommer jag få inläggen så att de handlar om hästar och ridning, så gott jag kan! Eller så hoppar jag över dom "Dagar" jag inte kan skriva något om hästar. :)

Dag 1 - En bild från idag.
Dag 2 - En rolig hästrelaterad youtube video.
Dag 3 - En semester du kommer ihåg.
Dag 4 - Någon du älskar (häst).
Dag 5 - Något du saknar (häst).
Dag 6 - Din (rid)outfit idag.
Dag 7 - Vad har du som bakgrundsbild på datorn.
Dag 8 - En vän du har haft sedan 1:a klass
Dag 9 - Vad gör dig mest arg (inom ridsporten).
Dag 10 - En ovana (inom ridningen).
Dag 11 - Meningen bakom bloggnamnet.
Dag 12 - Något du inte kan lämna hemmet utan.
Dag 13 - Något du är rädd för (inom ridningen).
Dag 14 - De 3 låtar som du aldrig tröttnar på.
Dag 15 - Tio saker du vill (inom ridningen).
Dag 16 - En bild av dig för 1 år sedan (till häst).
Dag 17 - Något du är beroende av (inom ridningen).
Dag 18 - En artist ryttare du gillar.
Dag 19 - Något du gjort som du vill glömma.
Dag 20 - En plats du vill till just nu.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0