Fotat ponnyer

Igår eftermiddag åkte jag och mamma till stallet för att fortsätta fota alla hästar och ponnyer för att sedan lägga in de på klubbens hemsida. Så på varje häst lägger vi in bild, information som ålder, kön, ras, mankhöjd och härstamning och även lite kort info om hur hästen/ponnyn är och om de har några tävlingsmeriter.

Igår var det ju söndag och då var det rätt lugnt i stallet. Vi fotade hela lilla stallet med alla de minsta ponnyerna förutom två. Så några ponnyer har vi kvar och några stora hästar också. Men vi var bara där i kanske 45 min så vi hann inte så mycket men vi hann iallafall med att fota nio ponnyer!

Här är några som jag och mamma fotade igår och som jag lade upp på hemsidan:


Här är lilla Herman; ett gotlandsruss - 119 cm hög, haha. Han var den första jag hoppade på, red honom när han var ny. Kommer alltid vara en liten favorit! :)


Söta Sture. En av de ponnyer som har funnits på ridskolan sedan jag började. Tyckte inte om att rida honom för han ville bara stå på mitten hela tiden, haha.


Pytte, supergullig tycker jag :)!


Duni, som hon kallas. Relativt ny pålle.


Sockersöta Kex! Också rätt ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0