Gårdagen!

Juste! Hej! Nu tänkte jag berätta lite om igår. 
Igår så var jag funktionär på hopptävlingar i Håbo. Kom dit ungefär kvart i 8. Mamma skulle vara parkeringsvakt. Väntade på att mina stallkompisar skulle komma så vi kunde jiddra runt lite. Runt halv nio började några att rida fram för första start var 9.00. Tjejen som skulle ha hand om framhoppningen hade inte kommit så jag, Malin och Jossan fick ta hand om det och organisera upp det lite. I klass 2 och 1 skulle jag, Clara, Malin och Lina vara Ban personal vilket innebar att någon skulle plagga vid start och mål och några skulle plocka upp bommar som rivits ner. Så det var vad jag gjorde hela eftermiddagen i går. Efter det åkte jag hem med Clara hem till henne, det var ett tag sedan, och chillade mest till runt halv 8 då drog jag hem och la mig i soffan och kollade Idol och deckade dirket i säng efter det ca9.30? Två bilder från igår
Snygga jackor fick vi ha på oss
Söta funktionärskompisar man har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0