Gose gubben!

Hej, idag åkte jag till mamma efter skolan. Vi åkte till stallet och fixade i ordning allt innan jag gick ner för aatt hämta Bravie. Han var väldigt ofokucerad på väg upp mot stallet och jag tänkte "vad ska detta slua med" typ atthan flippar eller nått hemskt tänkte jag. Men icke(inte för att han brukar göra det men iallafall) tog in honom i stallgången och började ryka hans man lite! Man kan säga att det behövdes! Haha, den var jätte ojämn. Han var väldigt duktig på att stå stilla i gången idag! Det var väldigt roligt tycker jag! När jag skulle kratsa hans hovar så lyfta han frambenet innan jag ens hann försöka få upp det, det som alltid brukar vara så himla svårt eftersom han är så nedrans envis! Sedan stog jag och gosade med honom i kanske 10 min medans mamma tvättade rent hans box väggar som han skiter ner ständigt. Då var också helt plötsligt jätte gosig och snäll. Så dagen blev en riktigt mysig dag. Bravie sötnos!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0