Helgen

Hej jag orkade inte skriva något igår.. Förlåt. Men jag kan berätta lite om helgen. I lördags var jag i stallet runt tre och jag och mamma tömkörde honom, det gick bra men sedan när vi var på väg hem mot stallet igen ser han en annan häst i stallet som joggar ner mot hagarna då belv han jätte super stor och helt plötsligt jätte stark. Det var inte så roligt. Sedan efter det gick vi upp mot transporten och övade honom lite till på att gå in hela vägen och stanna där inne och sedan backa ut lugnt samtidigt som det hände saker bakom. Då var han mycket mer konsentrerad och riktigt duktig. Idag var det så tråkigt väder och jag och mamma beslutade att han behövde vila sig lite efter att vi gjort så mycket i lördags. Så jag åkte och kollade lite i affärer i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0