Igår...

Hej förlåt för att jag inte bloggade igår men gör det nu istället!
Igår var det ridning och jag trodde att jag skulle få rida Glenn men fick rida på Rondo E för att Glenn hade gått två privat lektioner och gick därför inte mer då. Rondo E iallafall. Han är väldigt vinglig och snabb. Vi jobbade lite med att få hästen lite mer lydig på hjälperna igår. Det gick bra till en början men blev sämst på slutet. Jag blir så himmla frustrerad när det inte går bra.. Jag tar mig inte till att lugna ner mig ta ett par djupa andetag och börja om. Måste verkligen jobba på det. Som Åsa sa: "Du vill hålla ihop honom samtidigt som han springer och du vill ta en förhållning". Jag ska verkligen verkligen tänka på det mer! Eller jag måste. På söndag blev det bestämt att jag ska rida märke 1.... Jag vet, det gjorde man på dagis typ men ändå, jag måste göra det för att komma upp lite i klasserna. Jaja, då ska jag i allafall rida på Glenn. Kommer säkert som vanligt vara jätte nervös och inte alls tänka på min riding osv. Heja på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0