Just nu...

...sitter jag hemma och chillar. Har idrott snart så jag drar 12:53 för att vara exakt! Vi har idrott i Frescati, Universitetet så de e fett långt. :(

Den 2:a oktober gäller det - klubbtävling! Då ska det tävlas och självklart gör jag det på fiiiinisen Mon Ami<3 Att tänka på då är att hon inte ska bli så stark för då är huvudet uppe i vädret och så vill vi inte ha. Ska tänka extra mycket på min sits, handens och skänkelns position, och inverkan också såklart, men så att man får ett bättre allmänt intryck. :) Förut har jag ba "aaaa jag måste rida noga och komma ihåg vägen!" typ men inte riktigt tänkt på hur jag sitter eller så. Dom poängen vill jag höja!

Nu ska jag äta nåt, uppdaterar efter la escuela! Puss



heeej kraftig hals? *exde*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0