Märke

Idag har jag varit i stallet och ridit märke 1. Lite pinsamt men eftersom jag inte ridit det när jag var liten så är jag illa tvungen. Men men, nu är märke 1 avklarat. Pust, vad skönt. Märke 2 nästa gång. Jag red på Glenn. Han var väldigt snäll och ärlig. Synd bara att jag inte tar ut volten tillräckligt så den blev oval... Sedan tappar jag stigbygeln och får ett avbrott, sen glömmer jag bort att jag ska sakta av innan jag går upp på medellinjen så där travar jag tills jag panikslagen saktar av och vill bara gratta ut all min skam. Haha, jaja godkänd i alla fall och det var huvudsaken. Sedan borstade jag av Vetra all hennes lera som hon hade på sig. Det gjorde jag även igår också och då klippte jag hennes hovskägg. Det märktes att hon kände igen mig för annars vanligt vis han hon vara lite bisk men inte nu! Yey. Videos från dagen kommer upp senare. Puss och kram!
Glennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0