När jag var liten

Hej blogg!
Nu tänkte jag berätta lite om när jag var liten. Började rida med min mamma när jag var ungefär 8 år. Hon tog hand och red en nordsvensk då. Då började jag bli intresserad och undrade om jag kunde få rida... och eftersom han var typ världens snällaste häst så var det självklart. Jag tyckte att jag var jätte stor och cool som fick rida ensam. Men ibland när vi red ut så red mamma och jag barbacka på honom då jag satt bakom. Det minns jag speciellt. En annan sak som jag minns tydligt var att mamma brukade släppa honom i paddocken och göra olika övningar som att få honom att följa efter henne och variera mellan skritt trav och galopp. Då blev han plötsligt jätte busig. Men det lutade med att mamma flyttade från denna häst till en annan... Så nu var det ett tag sedan som jag var och hälsade på honom.
En bild av ett fotografi på mig när jag var liten och Pontus som han heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0