Skyll inte bara på mig!

Hej nu tänkte jag bara förklara lite kort här... att nu är det ju så att jag inte skrivit så mycket de senaste tre dagarna. Det är för att jag inte alls vetat Vad jag ska skiva om, så om någon råkar ha ett förslag kan ni ju säga till!? Iallafall, för ungefär en vecka sedan skrev jag ungefär tre inlägg per dag och Julia kanske bara ett, därför trodde jag hon skulle "väga" upp mina dagar som jag inte skrivit på men men vi får bli bättre på det har..sjukt tråkigt inlägg jag vet, men ville bara säga att det inte bara är mitt fel! :) Imorgon är det stallet som gäller ska förhoppningsvis enligt Åsa få rida Glenn igen! :D Godnatt En av Claras hundvalpar som jag var och hälsade på idag! Somnade när jag kliade den på magen! Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0