Todays

Hej alla gölliga!

Sårri för noll uppdatering i helgen och igår men har man varken tid eller ork så äre ingen idé att försöka krysta fram nåt halvdant inlägg, am I right or am I right?

Nu ska jag bara äta lite snabbt och sen kilar jag till stallet. Så skönt (eller oskönt?) att jag kan ha en ursäkt för att inte hinna klart att plugga matte, måste ju åka till ridningen typ en timme efter att jag har kommit hem från skolan. ;)

Blablabla här har ni en jättebra bild på min outfit inför dagens ridpass. Har ingen självutlösare på camen så då fick de bli en att ta kort i en sån här position så alla kläder kommer med, haha! Till detta ska pluttis Monnis ha marinblå fleecelindor!


- En vanlig jacka, asså ingen ridjacka egentligen, Ferrache
- Piké, Forecast
- Ridbyxor, Hac Tac



mhm, aspimpig!

Uppdaterar efter ridpasset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0