Gulne Gunnar

Hej. idag var det en tråkig ridlektion. Jag tror inte att jag var den ända som tyckte det var tråkigt och gick piss! Jag var ganska taggad inför dagens lektion eftersom jag trodde att jag skulle få rida Glenn. Men han hade redan gått två gånger under dagen och skulle då vila men jag skulle iallafall få tillbaka honom nästa vecka. Idag ficck jag rida på Gulding som jag red på för två veckor sedan. Han är jätte springig hela tiden så jag fick fokusera mycket på att göra övergångar och halvhalter. De andra galopperade... Inte jag. Han var som en kanon vid fattningen så jag fick så över galoppen denna vecka. Sen är våran ridgrupp så fuckad att ingen kan rida och alla bara grötar ihop sig när det kommer till någon speciell övning. Jag är som det kanske märks en aning irriterad på allt just nu... Förlåt. Imorgon är det en skön dag. Jag börjar 13.20 och har två lektioner. Blir väl hem och plugga efteråt. puss och kram och god natt.
En ganska cool bild på mig och Gulding

Seriös bild...verkligen

Meningen var att det skulle bli "en dagens outfit" men ja, den bjuder jag på.
Charles owen
Kingsland
Ginatricot
Pikeur
Hööks

Kommentarer
Postat av: Maja Bajs Korv

Mitt huvud ser inte ens ut att sitta fast på bilden?

2011-09-06 @ 23:42:48
URL: http://rabell.blogg.se/
Postat av: Maja Bajs Korv

NAAAJS blogg btw! bra uppdatering.. my homepage now.. :D

2011-09-06 @ 23:43:22
URL: http://rabell.blogg.se/
Postat av: evelynnejulia

Taaackar majsi!! :D

2011-09-07 @ 08:39:34
URL: http://vrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0